
Salgsvilkår for Dr. Gonet Aesthetics AS
Firma- og kontaktinformasjon
Dr. Gonet Aesthetics AS
Org.nr. 835 104 672
Nymosvingen 6, 2. etg
2609 Lillehammer
Telefon: 94 06 94 06
E-post: aesthetics@drgonet.no
Parter
Disse salgsvilkårene gjelder for bestilling og kjøp av konsultasjoner, medisinske og estetiske behandlinger samt eventuelle tilhørende produkter hos Dr. Gonet Aesthetics AS.
Kunde er den personen som bestiller time, gjennomfører konsultasjon eller behandling, og/eller kjøper produkter hos Dr. Gonet Aesthetics AS.
Ved bestilling og kjøp aksepterer kunden disse vilkårene.
Produkter og tjenester
Dr. Gonet Aesthetics AS tilbyr medisinske og estetiske behandlinger.
En oppdatert oversikt over behandlinger og priser finnes til enhver tid på www.drgonetaesthetics.no under "Behandlinger" og "Priser".
Priser kan endres uten forvarsel, men prisen som gjelder for kunden er den som er oppgitt på bestillingstidspunktet.
Betaling
Betaling skjer normalt i forbindelse med gjennomført behandling.
Vi tilbyr betaling med kort og kontant samt Vipps. Betaling skal skje i norske kroner (NOK). Dersom det brukes forhåndsbetaling, depositum eller gavekort, vil dette opplyses tydelig ved bestilling. Eventuelle utestående beløp etter behandling skal betales samme dag. Manglende betaling kan medføre fakturering med gebyr etter gjeldende satser og ved uteblitt oppgjør oversendelse til inkasso i tråd med gjeldende regelverk.
Levering (gjennomføring av tjenester)
Våre "leveranser" er konsultasjoner og behandlinger som utføres til avtalt tidspunkt i våre lokaler (eller annet avtalt på forhånd sted):
Dr. Gonet Aesthetics AS
Nymosvingen 6, 2. etg
2609 Lillehammer
Timebestilling skjer via vår online booking, telefon eller e-post.
Behandlingen anses levert når avtalt konsultasjon eller behandling er gjennomført.
Eventuell levering av fysiske produkter skjer normalt i klinikken, i forbindelse med konsultasjon eller behandling. Vi tilbyr både digitale og fysiske gavekort. Digitale gavekort leveres normalt umiddelbart til oppgitt e-postadresse etter gjennomført betaling. Fysiske gavekort kan hentes i klinikken eller sendes per post med gratis frakt. Gavekort som sendes per post blir normalt sendt innen 2 virkedager etter gjennomført betaling. Gavekortet kan benyttes til konsultasjoner og behandlinger hos Dr. Gonet Aesthetics AS.
Angrerett
Ved kjøp av helsetjenester og behandlinger som skal utføres på et bestemt tidspunkt, gjelder angrerettloven normalt ikke på samme måte som ved kjøp av varer på nett.
For timeavtaler hos Dr. Gonet Aesthetics AS gjelder følgende:
-
Avbestilling eller ombooking kan som hovedregel gjøres kostnadsfritt inntil 24 timer før avtalt tidspunkt.
-
Ved avbestilling senere enn 24 timer før, eller ved uteblitt oppmøte (no-show), kan kunden bli belastet inntil full pris for timen.
-
Angrerettloven gjelder ikke for kjøp av digitale gavekort, ettersom disse leveres umiddelbart og anses tatt i bruk ved levering.
-
For fysiske gavekort som sendes per post gjelder angrerettloven, og du har 14 dagers angrerett fra mottaksdato, forutsatt at gavekortet ikke er tatt i bruk. Et gavekort anses som tatt i bruk dersom skrapefeltet er fjernet eller forsøkt fjernet.
Retur
Tjenester (konsultasjoner og behandlinger) kan ikke "returneres" når de først er levert, men se punktet om reklamasjon nedenfor dersom du er misfornøyd eller opplever komplikasjoner.
For fysiske gavekort gjelder angrerettloven, og du har 14 dagers angrerett fra mottaksdato, forutsatt at gavekortet ikke er tatt i bruk. Et gavekort anses som tatt i bruk dersom skrapefeltet er fjernet eller forsøkt fjernet. Dersom gavekortet er defekt eller feilaktig ved mottak, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig slik at vi kan sende deg nytt gavekort uten ekstra kostnad.
Reklamasjon og oppfølging
Vi ønsker at alle pasienter skal være trygge og fornøyde med behandlingen.
Dersom du opplever komplikasjoner, bivirkninger eller er misfornøyd med resultatet, ber vi deg kontakte oss så snart som mulig, og senest innen 14 dager etter behandlingen.
Kontakt oss på:
-
Telefon: 94 06 94 06
-
E-post: aesthetics@drgonet.no
Vi vil da:
-
Vurdere situasjonen faglig
-
Avtale eventuell kontrolltime
-
Drøfte mulige tiltak eller justeringer
Eventuelle kostnader knyttet til oppfølgning, korrigeringer eller ny behandling vil vurderes individuelt, basert på årsak og medisinsk vurdering.
Dine lovfestede rettigheter etter gjeldende forbruker- og helselovgivning kommer i tillegg til det som fremgår av disse vilkårene.
Avbestilling, ombooking og uteblitt time
For å sikre god ressursutnyttelse i klinikken har vi følgende rutiner:
-
Avbestilling eller ombooking må skje senest 24 timer før avtalt time.
-
Avbestilling kan gjøres via bookingløsningen, telefon eller e-post.
-
Ved uteblitt oppmøte eller for sen avbestilling kan du bli fakturert inntil full pris for timen.
Ved akutt sykdom eller andre særskilte hendelser kan vi gjøre individuelle vurderinger. Ta kontakt så snart som mulig dersom noe uforutsett oppstår.
Konfliktløsning
Vi oppfordrer til at eventuelle uenigheter eller misforståelser tas opp direkte med oss, slik at vi kan forsøke å finne en god og tilfredsstillende løsning.
Dersom vi ikke kommer til enighet, kan du som forbruker:
-
Ta kontakt med Forbrukertilsynet eller Forbrukerrådet for veiledning
-
Der det er relevant, klage til aktuell klageorgan
Eventuelle tvister som ikke løses gjennom dialog eller utenrettslige ordninger, kan bringes inn for de ordinære domstolene. Verneting er Østre Innlandet tingrett, avdeling Lillehammer med mindre annet følger av ufravikelig lovgivning.
Endring av vilkår
Dr. Gonet Aesthetics AS kan oppdatere disse salgsvilkårene ved behov. Oppdatert versjon vil alltid være tilgjengelig på www.drgonetaesthetics.no.
Vilkårene som gjelder for et kjøp eller en behandling er de som var publisert på tidspunktet for bestillingen.
